ЕВО ШТА ПОРУЧУЈУ ФИЛМОВИ СА КОЈИМА СУ ОВЕ ГОДИНЕ ДОШЛИ НА „АМФЕСТ“ У МОСКВИ

  • Овако су најавили један свој филм: „Пријатељство међу вршњацима настаје на први поглед и брзо се развија у нешто дубље и страсније од уобичајеног пријатељства; нешто што мушкарце чини љубоморним, завидним и бесним… „
  • А овако други: „Биографија иконе феминизма Глорије Стејнем“. „Ширли је слободни портрет Ширли Џексон (Мос), важне америчке списатељице из средине 20. века… Две жене се у почетку не слажу, а затим постају пријатељице, а затим се стапају у једну“
  • Све је у координатама: хомосексуализам – феминизам – лезбијанство – Гринпис
  • Ух, јадни амерички филме, шта са тобом урадише зли људи!

__________________________________________________________________

АУТОР: Дмитриј ОЉШАНСКИ

ШТА најновије производи америчка кинематографија и шаље на фестивале?

Отишао сам да видим какви су филмови ове године у програму „Амфеста“ (фестивала америчког филма у Москви). И схватио: ово добро показује у каквом `орвелу` живи Америка, а од којег ни ми нисмо нимало осигурани.

Ево шта је на том фестивалу и како да најављује и пропагира:

– „Пријатељство међу вршњацима настаје на први поглед и брзо се развија у нешто дубље и страсније од уобичајеног пријатељства; нешто што мушкарце чини љубоморним, завидним и бесним… “

– „Биографија иконе феминизма Глорије Стејнем“. „Ширли је слободни портрет Ширли Џексон (Мос), важне америчке списатељице из средине 20. века… Две жене се у почетку не слажу, а затим постају пријатељице, а затим се стапају у једну.“

„Познати британски палеонтолог из 19. века Мери Енинг упознаје у приморском граду младу жену Шарлот. Почиње да се удвара девојчици и између њима се  зачиње романтична веза“.

– „Приказана прво на Филмском фестивалу у Торонту, драма о Марији Кири у режији Иранке Маржан Сатрапи, заснована је на громану „Радиоактивни“ Лорен Реднис (са романтичним поднасловом „Прича о љубави и распаду“). Крајем 19. века, Марија Склодовска долази на студије у Париз, где упознаје свог будућег супруга (игра га Сем Рајли) и започиње студије науке. Упркос потцењивачком односу научника-мушкараца… “

– „Познати фотограф Вилијам Еуген Смит послан је у Јапан, у мали приморски град Минамата, по задатку часописа „Лајф“, како би показао последице еколошке катастрофе изазване индустријским загађењем локалних вода живом…“

Дакле: хомосексуализам – феминизам – лезбијанство – Гринпис.

Лезбијанство – феминизам…

Енгелс – Кауцки – Енгелс – Кауцки.

А ја сам прочитао и навео само мањи део.

„Совјетски човек“ се вратио. Али, не касни „совок“… који је и поред цензуре `шверцовао` оно што је било забрањено… Официре-белогардејце, забрањене мисли…

А у америчким новим филмовима нема никаквих њихових `официра-белогардејаца` и осталог… Зато ударнички пребацују план „спајања двеју жена у једно“, које потом емигрирају у Пакистан.

Ух, јадни амерички филме, шта са тобом урадише зли људи!

 


ИЗВОР: http://fakti.org/media-menju/novi-filmovi-americke-kinematografije-pokazuju-u-u-kakvom-orvelu-zivi-amerika

 

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *