МИНХЕНСКА ФИЛХАРМОНИЈА ДАЛА ОТКАЗ СВОМ ГЛАВНОМ ДИРИГЕНТУ ВАЛЕРИЈУ ГЕРГИЈЕВУ

* У Бриселу објављено да ће одлука остати на снази док се „руска операција у Украјини не заврши и док Руска Федерација и њени медији не престану да шире пропаганду против ЕУ или њених чланица“

_____________________________________________________

ЕВРОПСКА унија забранила је од 2. марта емитовање ТВ канала Russia Today (RT) и рад агенције Спутњик на територијама земаља ЕУ.

Напомиње се да се „предузимају додатне рестриктивне мере да се хитно обустави емитовање таквих медија у ЕУ“.

У документу се наводи да ће ова одлука остати на снази док се „руска операција у Украјини не заврши и док Руска Федерација и њени медији не престану да шире пропаганду против ЕУ или њених чланица“.

Овај удар најавила је шеф Европске комисије (ЕК) Урсула фон дер Лајен још 27. фебруара.

Прецизирала је да ће ЕК забранити руским државним медијима да раде у Европској унији, укључујући RT, Спутњик и њихове подружнице.

Истог дана Google је привремено обуставио монетизацију руских државних медија.

Поред тога, према речима портпарола Јутјуба Фаршада Шадлуа, на захтев украјинске владе, RT и бројни други канали више неће бити доступни у Украјини.

Убрзо потом је Роскомнадзор послао писмо менаџменту Google LLC захтевајући да се укину сва ограничења на Јутјуб каналима руских медија у Украјини. Руски регулатор је указао да амерички интернет сервиси, укључујући видео хостинг ЈуТјуб, учествују у информационој конфронтацији, намерно ограничавајући руске медије.

Министар спољних послова РФ Сергеј Лавров изјавио је да је Русија изненађена што су западне санкције усмерене против руских спортиста и медија.

„Били смо спремни на санкције, али нисмо очекивали да ће спортисти, представници културног сектора, глумци и новинари бити жртве њихове акције“, рекао је Лавров.

Руски министар је оценио да његова земља има огроман број пријатеља и да не може бити изолована.

Лавров је имао у виду и давање отказа руском диригенту Валерију Гергијеву, главном диригенту Минхенске филхармоније.

Од њега су Немци затражили да „заузме јасан став о специјалној операцији Русије у Донбасу“.

ИЗВОР: http://fakti.org/quo-vadis-orbi/evropska-unija-u-svojim-granicama-zabranila-tv-russia-today-i-agenciju-sputnjik

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена.